poniedziałek, 15 października 2012

JA WAM POKAŻĘ-Dni XII-XV

Witam wszystkich po weekendzie!

Poniedziałek. Początek trzeciego tygodnia. Ostatnie 3 dni miałam pełne pracy.
Jedzeniowo przepadliśmy wyjadając pieczywo,dżemy,wędliny, czekoladę, bułki z twarożkiem ze szczypiorkiem,owoce i pizzę. Na pieczywo,pizzę oraz twarożek wydaliśmy 32,10 zł. Resztę jedzenia mieliśmy w domu. Łącznie w minionym tygodniu wydaliśmy 106,76 zł - to mało, ale mało też odpowiednio jedliśmy.
W weekend nie pisałam, ponieważ jak już wwspomniałam pracowałam, a w wolnym czasie
(którego było stanowczo za mało) zastanawiałam się nad zmianami, które należy wprowadzić do Naszego menu. Myślałam, czytałam i szukałam kulinarnych pomysłów. W naszym jadłospisie postaramy się umieścić więcej produktów domowej roboty, zmniejszyć ilość pieczywa(ale ciągle będzie obecne!), więcej warzyw, natomiast od razu uprzedzam - nie będzie idealnie. Chcemy jeść zdrowo, ale przede wszystkim tak jak MY lubimy, bez podporządkowywania się innym. Ten blog ma być przede wszystkim związany z domowymi finansami, a nasze menu jest jedynie przykładem z którego można czerpać w kwestiach dotyczący wydawanych kwot jeśli nie odpowiadają Wam nasze posiłki. I nie ma w tym nic złego.

W pierwszy dzień nowego menu zjedliśmy:

ŚNIADANIE
Pieczywo z dżemem
II ŚNIADANIE
Sałatka warzywna
(skład: marchew,pietruszka,jabłko,por,jajko,ogórek,majonez,pieprz)
OBIAD
Zupa pomidorowa
KOLACJA
Mleko z płatkami

*w 'międzyczasie':jabłka,orzechy,
a do picia herbata, sok malinowy

Pieniądze wydaliśmy na jabłka,włoszczyznę,pieczywo,pomidory,mleko w kwocie 14, 30 zł

2 komentarze: